close
تبلیغات در اینترنت
بررسی اثربخشی آموزش یادگیری مغزمحور بر یادگیری خودتنظیم دانش آموزان دخ s
98تیچر

98تیچر

بزرگترین سایت آموزشی و پژوهشی کشور

نام کاربری :
رمز عبور :
فراموشي رمز عبور !
98teacher
عنوان تاپيک پاسخ ها بازديد آخرين پاسخ دهنده
آموزش رویت 0 23 amirzarbakhsh
دانلود قالب هات اپ برای رزبلاگ 1 497 amir2492
دانلود بازی gta 7 برای اندروید 0 323 amir2492
دانلود فصل ششم سریال teen volf 0 280 amir2492
دانلود روبات نویسنده وبلاگ و سایت 0 258 amir2492
دانلود برنامه بی نهایت کردن بازی و برنامه های اندرویدی + برای کامپیوتر به زودی می آید 0 254 amir2492
کسی مدونه فردا چه روزیه؟ 1 929 msk
اسامی حذف شدگان از برخی امتحانات 0 801 98teacher
آخرین خبر از امتحانات 0 617 98teacher
لحظه شماری برای رفتن به...... 4 951 pardis
مقاله خود نظم دهی 5 1288 98teacher
آخر چه خواهد شد؟؟؟؟؟؟ 0 711 rezazare
فردا چه روزی هست؟؟؟ 2 1071 98teacher
بچه ها غذا یادتون نره رزرو کنید و گرنه شنبه غذا ندارید 4 948 98teacher
کمکککککککککککککککککککک 1 779 98teacher
کی غذا ررزف کرده؟؟؟؟http://www.98teacher.ir/weblog/file/forum/smiles/35.gif 1 758 98teacher
5روز مانده تا برویم..... 0 672 rezazare
نرم افزارهای ساخت آزمون 0 703 98teacher
هک واقعی نرم افزار اندروید 0 838 98teacher
10 ساعت کلاس روزی!!! رکوردی دیگر 1 972 98love
جلسه کارورزی 0 1055 98teacher
تشکر برای اینترنت خوابگاهی 0 768 98teacher
دوره فشرده آموزشی انتخاب واحد در 3جلسه😀😀😀 0 843 98teacher
اساتید کارورز دقیقا بگید چی از ما میخواهید؟؟ 0 889 98teacher
الکی مثلا ما انتخاب واحد کردیم😁😂 0 855 98teacher

بررسی اثربخشی آموزش یادگیری مغزمحور بر یادگیری خودتنظیم دانش آموزان دختر دوره اول دبیرستان شهر یز

عنوان مقاله: بررسی اثربخشی آموزش یادگیری مغزمحور بر یادگیری خودتنظیم دانش آموزان دختر دوره اول دبیرستان شهر یزد

نویسنده/گان: افسر خلیلی صدرآباد ، صغری ابراهیمی قوام ، محمدحسن رادمنش

عنوان همایش: همایش جایگاه و اقتضائات در تربیت معلم

محل همایش: دانشگاه فرهنگیان یزد

کد مقاله: 2016032310

انتشار مقاله: بهار 1395

دبیر همایش: نوشین رجب زاده

مسئول ثبت: محمد رضا طیبی میبدی

ارائه دهنده مقالات همایش:

Site: http://www.98teacher.ir

ارسال مقاله جهت انتشار و ثبت در سایت:

Email: Tayebi72418@yahoo.com

سایت مرتبط با همایش:

Site: http://yazd.cfu.ac.ir

چکیده:

هدف پژوهش حاضر تعیین اثربخشی آموزش یادگیری مغزمحور بر یادگیری خودتنظیم دانش آموزان بود. این پژوهش به شیوه ی آزمایشی و با طرح پیش آزمون-پس آزمون اجرا شد. جامعه ی آماری این پژوهش را کلیه دانش آموزان سال اول دوره ی متوسطه ی دبیرستان های دولتی شهرستان یزد تشکیل می دهند. نمونه ی این پژوهش شامل 40 دانش آموز بود که به صورت تصادفی از میان مناطق چندگانه انتخاب شدند و در دو گروه آزمایش و کنترل، هر گروه (20 نفر) قرار گرفتند. به دبیران گروه آزمایش طی 3 جلسه 45 دقیقه ای و اولیای آن ها طی دو جلسه 60 دقیقه ای آموزش های مغز محور داده شد. محیط یادگیری بر اساس مؤلفه های تأثیرگذار بر مغز تغییر یافت. به دانش آموزان هم آموزش های لازم در جهت یادگیری مغز محور طی دو جلسه 45 دقیقه ای داده شد. سپس، دبیران گروه آزمایش دروس خود را بر اساس اصول یادگیری مغزمحور در مدت سه ماه آموزش دادند. برای جمع آوری داده ها از مقیاس یادگیری خودتنظیم بوفارد استفاده شد. داده های پژوهش به کمک آزمون تحلیل کوواریانس و آزمون t زوجی تحلیل گردیدند. نتایج تحلیل واریانس کوواریانس نشان داد که آموزش یادگیری مغز محور بر یادگیری خودتنظیم تأثیر دارد و این تأثیر به مدت 3 ماه پایدار است.

کلید واژه: یادگیری، یادگیری مغزمحور، یادگیری خودتنظیم



براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : *

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
نام کاربری :
رمز عبور :


امتياز مطلب : 0 » امتيازات : 0 » شرکت کننده : 0
لينک هاي مرتبط با اين مطلب :
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی