close
تبلیغات در اینترنت
آموزش نگه داشتن کاربر در سایت s
98تیچر

98تیچر

بزرگترین سایت آموزشی و پژوهشی کشور

نام کاربری :
رمز عبور :
فراموشي رمز عبور !
98teacher
عنوان تاپيک پاسخ ها بازديد آخرين پاسخ دهنده
آموزش رویت 0 20 amirzarbakhsh
دانلود قالب هات اپ برای رزبلاگ 1 490 amir2492
دانلود بازی gta 7 برای اندروید 0 318 amir2492
دانلود فصل ششم سریال teen volf 0 274 amir2492
دانلود روبات نویسنده وبلاگ و سایت 0 254 amir2492
دانلود برنامه بی نهایت کردن بازی و برنامه های اندرویدی + برای کامپیوتر به زودی می آید 0 249 amir2492
کسی مدونه فردا چه روزیه؟ 1 918 msk
اسامی حذف شدگان از برخی امتحانات 0 797 98teacher
آخرین خبر از امتحانات 0 613 98teacher
لحظه شماری برای رفتن به...... 4 945 pardis
مقاله خود نظم دهی 5 1278 98teacher
آخر چه خواهد شد؟؟؟؟؟؟ 0 707 rezazare
فردا چه روزی هست؟؟؟ 2 1060 98teacher
بچه ها غذا یادتون نره رزرو کنید و گرنه شنبه غذا ندارید 4 941 98teacher
کمکککککککککککککککککککک 1 772 98teacher
کی غذا ررزف کرده؟؟؟؟http://www.98teacher.ir/weblog/file/forum/smiles/35.gif 1 752 98teacher
5روز مانده تا برویم..... 0 667 rezazare
نرم افزارهای ساخت آزمون 0 699 98teacher
هک واقعی نرم افزار اندروید 0 833 98teacher
10 ساعت کلاس روزی!!! رکوردی دیگر 1 964 98love
جلسه کارورزی 0 1051 98teacher
تشکر برای اینترنت خوابگاهی 0 764 98teacher
دوره فشرده آموزشی انتخاب واحد در 3جلسه😀😀😀 0 836 98teacher
اساتید کارورز دقیقا بگید چی از ما میخواهید؟؟ 0 885 98teacher
الکی مثلا ما انتخاب واحد کردیم😁😂 0 850 98teacher

آموزش مشتری مداری در سایت(نگه داشتن کاربر در سایت)

اگر خبرنامه هایی که ارسال می کنید در سلیقه ی مشتری شما نباشد فقط وقت خود را تلف کرده اید. تنها در صورتی مشتری مجدد به شما مراجعه خواهد کرد که بتواند نیازهای خود را از طریق شما برطرف کند ، در صورتی که شما بتوانید این نیازها را به بهترین نحو پاسخ دهید و رضایت وی را با عرضه ی بهترین خدمات جلب کنید هرگز مشتریان خود را از دست نخواهید داد.

صفحه فرودی ایجاد کنید که در آن مشتری بتواند به راحتی هدف شما را دنبال کند. به عنوان مثال اگر شما ارائه دهنده ی کتاب های الکترونیکی هستید این صفحه می تواند شامل بخش دانلود کتاب الکترونیکی باشد، اشتراک افراد در وبلاگ را فراهم آورد ، یا کوپن های رایگانی برای استفاده از برند شما را در اختیار بگذارد.

ابتدا نکات کلیدی زیر را برای صفحه ورود خود در نظر بگیرید:

  • پیشنهاد خود را به همراه تصویری مرتبط مشخص کنید

  • متنی که به خوبی پیشنهاد شما را توضیح می دهد ایجاد کنید

  • توضیحات تکمیلی را به آن اضافه کنید (مزایا ، نظرات سایرین و …)

  • افراد را به تکمیل فرایند ترغیب کنید ( از رنگ های مکمل و جذاب استفاده کنید )

با استفاده از نرم افزارهای صفحه ی ورود مانند Get Response و Unbounce می توانید این امکانات را برای سایت خود طراحی کرده و به آن اضافه کنید.

در نظر داشته باشید که صفحه ی فرود شما دربرگیرنده ی مطالبی باشد که مشتری به دنبال آن است و مهم تر از آن مطالب را به گونه ای سامان دهی کنید که به راحتی قابل رویت باشند.

خبرنامه هایی خواندنی متناسب با هدف مشتری تولید کنید

خبرنامه ها ابزار شخصی هر برند برای ارتباط با مخاطبان خود محسوب می شوند و امکان اشتراک گذاری سریع محتوای برند برای کاربران را ایجاد می کند.

با این حال در ارسال خبرنامه ها باید نهایت دقت را به کار گرفت. کوچکترین خطایی در طراحی ، قالب و محتوا می تواند موجب از دست رفتن تعداد زیادی مشترک شود.

در اینجا تعدادی خبرنامه به عنوان نمونه آمده است که شما می توانید دید کلی از آن به دست آورید:

استراتژی های ارسال خبرنامه

خبرنامه

دیدگاه هایی که از خبرنامه اول به دست می آید:

  • توضیح ساده در مورد وبلاگ ارسال شده باعث می شود که خواننده دید کاملی از مقاله به دست آورد.

  • بررسی کوتاه مطلب بعدی پیش زمینه ای در مورد کیفیت و تناوب کار برای مشترک ایجاد می کند.

به وسیله ی نظرسنجی و اطلاع از سلیقه ی مشترکان خود می توانید محتوای مورد نظر آنها را تولید نمایید.

خبرنامه

دیدگاه هایی که از خبرنامه دوم به دست می آید:

  • به مشترکان خود اجازه ی مشارکت و هم فکری در انتخاب موضوعات دهید. به این ترتیب مقاله ی بعدی شما کشش بیشتری خواهد داشت.

  • تبادل نظر با مشتریان به شما کمک می کند تا مطالبی که در آنها ضعف دارید را ارتقا دهید و ارتباط خود با مشتری را بهبود بخشید.

وبلاگ های جدید خود را به صورت لیست به مشترکان خود معرفی کنید.

خبرنامه

دیدگاه هایی که از خبرنامه سوم به دست می آید:

  • اگر شما در هفته چند مقاله ارائه می دهید ، خبرنامه ی دوره ای می تواند به مخاطبانتان کمک کند تا از آپلود آخرین مقاله ها با خبر شوند.

  • شرایط اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی را ایجاد کنید تا خبرنامه ی شما به بهترین نحو منتشر شود.

در خبرنامه ی خود راه های تماس مشتری با خود را مشخص کنید

خبرنامه

دیدگاه هایی که از خبرنامه آخر به دست می آید:

  • مشترکان خود را از تولید محصولات جدید مطلع کنید. به این ترتیب افراد پیش زمینه ای از محصولات شما خواهند داشت و اگر مشکلی در آن وجود داشته باشد گزارش مناسبی خواهند داد.

  • از پروفایلهای اجتماعی برای پاسخگویی به سوالات مشتریان در مورد محصولات خود کمک بگیرید ، به این ترتیب تعامل آسان و خوبی را با مشتریان خود خواهید داشت.

راه های دسترسی افراد به محتوای خود را آسان تر کنید

مطالب رایگان باید برای کاربران به راحتی قابل دانلود و استفاده باشند. این شرایط نه تنها برای شناسایی بهتر برند شما است بلکه کمک بزرگی به لینکسازی ، اشتراک گذاری های اجتماعی و معرفی هرچه بهتر سایت شما می کند. هرچقدر محتوای تولیدی شما مفید تر باشد ، مخاطبان شما نیز به انتشار و گسترش آن کمک خواهند کرد و پیشرفت شما را در زمینه ی کاری مورد نظرتان میسر می کنند.

نکاتی برای دسترسی بهتر عموم به محتوای تولید شده :

  • از مهم ترین قسمت های سایت به این مطالب لینک دهید. (مانند هدر ، سایدبار (ستون کناری) ، بخش انتهایی صفحه و …)

  • موارد غیر ضروری را از صفحه ی فرود حذف کنید.

  • با ایجاد اجتماعات مرتبط مانند وبلاگ ها ، انجمن ها و … داشته های خود را گسترش دهید.

  • از راه های مختلف به محتوای خود لینک دهید و آن را در شبکه ی جهانی توزیع کنید.

همچنین می توانید مطالب خاص خود را تنها برای کسانی که به سایت شما دسترسی دارند ، مشترکان سایت یا حتی فقط مشتریان فعلی خود ایجاد کنید. با ایجاد چنین محتوایی اهمیت مشتریان خود را به آنها متذکر شده و باعث بهتر دیده شدن کار خود می شوید.

نتیجه ی نهایی

مشتری مداری نباید گره کار برندهای مختلف شود. هرچند آن برند گسترده باشد. مشتری مداری زمانی با موفقیت صورت می پذیرد که بهترین تجربه ی کاربر در زمان استفاده ی وی از محصولات یا خدمات شما حاصل شود. پس به یاد داشته باشید رمز اول موفقیت در جذب مشتری ارائه ی خدمات یا محصولات خوب است.

امتياز مطلب : 0 » امتيازات : 0 » شرکت کننده : 0
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی